Beatrice Borromeo, imaginea campaniei Buccellati

0

Beatrice Borromeo este noua imagine a campaniei Buccellati, ședința foto fiind realizată pe străduțele pitorești ale Romei. Înființată în anul 1919, producătorul de bijuterii Buccellati face parte din moșternirea culturală a Italiei, marca fiind sinonimă cu eleganța și rafinamentul specific peninsulei, așa încât este mai mult decât potrivită alegerea regală.

Buccellati (Colecție High Jewelry)

De profesie jurnalist, Beatrice Borromeo este unul din personajele chic ale mediei italiene – ea fiind căsătorită din 2016 cu Pierre Casiraghi, fiul cel mic al Prințesei Caroline de Monaco – Buccellati lansând una dintre cele mai spectaculoase campanii, în centrul atenției regăsind un personaj tânăr – care poartă unele dintre cele mai decadente bijuterii. Fiică a Contelui Ferdinando Borromeo, tânăra a atras atenția industriei de modă atunci când s-a căsătorit cu Pierre casiraghi, pe parcursul nunții regale ea purtând nu mai puți de patru ținute Haute Couture – două rochii Valentino și două  Armani Privé.

Buccellati (Colecție High Jewerly).

În ce privește noua campanie, Buccellati aduce în prim-plan competența sartorială, ședința foto fiind realizată sub bagheta fotografului britanic Josh Ollins pe străduțele pitorești ale Romei, locul unde acesta a trait cu peste un deceniu în urmă. Grație creațiilor divine ale mărcii Buccellati, colecția include brățări, inele și cercei, piesele captând lumina soarelui prezent pe cerul Romei. După cum se observă în imagile alb-negru, Beatrice Borromeo ne arată că bijuteriile Buccellati sunt alegerea perfecta pentru fiecare femeie, piesele putând fi purtate fie la o acfea – întrun bistrot elegant – fie associate unei ținute elegante de seară.

Detalii aici: BUCCELLATI

Share.

About Author

Leave A Reply