Gucci, colecție exclusivă pentru Farfetch

0

Gucci mizează din ce în ce mai mult pe durabilitate, un exemplu fiind și prima colecție din cadrul inițiativei Gucci Circular Lines, linia debutând pe platforma de comerț electronic Farfetch unde va avea exclusivitate timp de două săptămâni. Conceptul Gucci Circular Lines a fost create “pentru a sprijini viziunea casei în ce privește producția circulară”. Debutul colecției s-a produs pe 1 iulie, această linie fiind dedicată “celor care sunt atenți la impactul modei asupra mediului”, în construcția ei fiind utilizate materiale reciclate, organice și cu sursă durabilă.

Gucci (colecție exclusivă pentru Farfetch)

Acestea includ Econyl, un material regenerabil obținut din deșeuri de nylon și post-consum, care au avut un impact major asupra colecțiilor de modă durabile din ultima perioadă. Oferta include “genți, accesorii, încălțăminte și ținute ready-to-wear” și vine, de asemenea, cu o campanie globală concepută de Alessandro Michele (Creative Director-ul Gucci). imaginile de campanie au fost realizate de fotograful și regizorul Harmony Korine, printre modelele folosite numărându-se rapper-ul american Lil Nas, actrița Jane Fonda, muzicianul japonez Miyavi, aventurierul britanic David de Rothschild sau artistul King Princess.

Comentând lansarea, Alessandro Michele a menționat că această colecție este rezultatul muncii de echipă, toți contribuind cu câte ceva. O idee care este cuprinsă inclusiv în campania publicitară a colecției: “Mi-am imaginat că putem construe o casă în copacii din centrul orașului, împreună cu copii care se joacă în parc. Pentru că toți trebuie să construim această casă pe planeta noastră, chiar și acolo unde credem că nu putem să o realizăm”, a menționat designerul acsei.

Detalii aici: GUCCI

Share.

About Author

Leave A Reply